Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FREDAG

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag och de innebär ju lite mys framför tv med grabbarna och sovmorgon i morgon.
              Dennis har varit hemma hela veckan pga feber och ont i halsen..men nu
är han feberfri och börjar bli bättre i halsen.ÄNTLIGEN!! Haft en aning långtråkigt de här sista 
             2 dagarna så vi plockade fram lite spel och pussel som vi inte spelat på länge.

  

Vid lunchtid stack Dennis och jag till barnens farmor och farfar och fikade lite de ska ju åka till varma Spanien i morgon och vara borta i 14 dagar..hmm..lite avundsjuk..mmm!

Kommentarer

  • jayne säger:

    Hej

    Såg att du gjort om i hallen, jättefint.

    Vad jag mest såg var din fina runda duk... var har du hittat den?

    Jag letar febrilt efter en till mitt runda lilla bord.

    2008-10-03 | 18:19:14
    Bloggadress: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här: