Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Sthlm-s resan i bilder

Kategori: Allmänt

Söndag då åkte vi tåg till Sthlm..grabbana lekte med sina mobiler och tågkaffet va faktiskt riktigt gott.
   

På kvällen spelade vi lite kort och käkade god mat.Dennis förklarar hur man spelar chicago för Björn.
Jag gör segertecknet fast jag INTE vann.

 

Måndag då åkte jag och pojkarna till naturhistoriska museet och cosmonova...som jag verkligen
rekomenderar alla att åka och se.En upplevelse utan dess like att se 3D bio.



   
                   

   

Sedan på kvällen åkte vi till Maria,Manollis och Andreas för att hälsa på och blev bjuden på kaffe och glass.
Andreas,Christian och Dennis spelade ett Tv-spel där de fick röra sej lite..totalt genomsvettig när vi åkte därifrån.
Knasigt men fick inte ett enda kort på Maria och Manollis..


Tisdag då åkte jag till stan för att shoppa alldeles själv och gissa att de va mysigt.Och GISSA va jag
shoppade loss kläder och skor och smycken och lite annat smått och gott.
Jag va lite slut när jag kom hem efter 8 timmars shopping.
Va ju tvungen att dricka en chailatte när jag va inne på gallerian..har ju aldrig smakat förr och alla skriver
och pratar om chailatte så jag va ju tvungen ju..men jag blev inte direkt WOW VA GOTT förtjust inte.
Men nu har jag smakat i alla fall....
     


På Onsdag åkte vi och hälsade på min älskade storesyster och fikade på en
varsin gullig halloweenbakelse.


  SMASKENS SOM BARA DEN!!!!

Sedan på kvällen skulle vi ju hem igen..klockan 20.00 skulle tåget gå men de blev en hel timme försenad..och jag skulle upp och jobba dagen efter så gissa att vi va trötta på torsdag morgon..Grabbarna blev rastlösa och otåliga men tillslut satt vi på tåget..och vad hamnade jag bredvid tro...jo en superglad ryska som pratade i telefonen 1 timme.HMMMMMM.
 

JA de va våra dagar i Sthlm i korta drag och nu är vi hemma igen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: