Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Aquarenan

Kategori: Allmänt

Har varit på aquarenan i dag och badat,simmat,hoppat och fikat så klart.

Jag måste ju få berömma mej själv lite över att jag simmade 1000 meter..en aning jobbigt för de va evigheter sedan jag simmade nåt överhuvudtaget..
¨Förr va jag in och simmade rätt ofta...men sen jag började jobba
 heltid så hinner man ju inte med sånt där,ja inte jag i allafall.

Sen SNÄLLA alla karlar pleas forgive me..ni som tränger på er "kalsongbadbyxor"
              DE ÄR SÅ GRÄSLIGT fult att jag håller på att kräkas!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Mari säger:

    Hahahahahaha - kalsongbadbyxor? Håller med, det lämnar inte mycket kvar för fantasin...för den slutar existera när dom kommer in i såna!;)



    Vilket hål - åker man rakt ner i det? Hua mig!

    2008-09-21 | 22:25:27
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Nettan säger:

    Mäe, har ni varit och badat?! Va kul!

    Imorgon måste vi träna igen... Träna, va fint det lät när jag sa det va? Hihihi...

    Kjam, kjam

    2008-09-21 | 23:16:46
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se/
  • Sara säger:

    häftig bild du hade fått:)

    Kan bara hålla med om kallingarna där ;)

    hua...

    2008-09-22 | 20:43:49
    Bloggadress: http://sara78.blogg.se/

Kommentera inlägget här: