Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Fjärilar och minusgrader

Kategori: Allmänt

Fjärilar och minusgrader..hmm..harmonerar lite dåligt men så är de här just nu,skrapa rutorna på morgon  och inspektera fjärilar på långpromenaden.
 
Gick i skogen idag med Zingo och vips dök de upp en fjäril som satte sej på zingos rygg..många menar att fjärilar är ett tecken på ett meddelande från andra sidan.

Jag vet inte hur de är med den saken men när min pappa dog för x antal år sedan så kretsade de en viss sorts fjäril runt mej hela tiden..de va överallt.Kunde landa på mej och var vid mina fönster!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: