Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MORNING!!

Kategori: Allmänt




Sitter och lyssnar på voice på kanal 5 och där berättar dom att blondinbella ska ha 18 års-fest..inte vilken fest som helst heller tydligen,hon skulle tydligen få en bil av någon sponsor eller dyligt.....hmmm.."ja e inte bitter"...bara AS IRRITERAD

Men har sovit rätt så gott inatt iallafall..nu är grabbarna i skolan och jag ska ta och städa hela min äckliga lägenhet.
DAMM DAMM OCH DAMM överallt.
Sen ska ni få se hur vi bor tänkte jag mej..om de skulle vara interessant att se förstås!??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: