Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

NYA SKOR

Kategori: Allmänt

i går jobbade jag till kl 16 sedan hämtade jag Christian hemma och Dennis på skolan efterom han inte hittade sitt busskort på morgonen...Funderar på att säga upp fritidsplatsen åt båda nu,de vill ju ändå inte vara där och de förstår jag eftersom de inte har några kompisar som går där längre.

De är ju trots allt 10 och 11 år nu och de har varit hemma själva i ett år nu på eftermiddagarna och de har ju gått så bra så.

Ja i alla fall så va vi till stan i går och köpte nya skor på team sportia och lite nya strumpor.
Förr skulle alla ungar ha DC skor men nu är de tydligen märket Etnies som gäller..de är väl lite streetstyle över deras produkter.

Dennis nya pjuks



Christians nya Pjuks


Christian behövde nya gympadojjor oxå för han hade växt ur sina...nu har han större fötter än mej
Men de fick bli ett par billiga från skokanonen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: