Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LITEN FÖRÄNDRING

Kategori: Allmänt

Har alltså varit på IKEA i dag och shoppat,,hur roligt som helst att gå där ,skulle nästan kunna flytta dit så roligt är de..men blev lite sur för de jag skulle ha va de slut på eller fel färg kvar av.
OCH så glömde jag att köpa kronljus så klart..men tro inte att jag kom tomhänt därifrån inte.

Köpte en hel STOOOOOR låda med saker.


Den där lådan ska bli en hamsterbur till Bamse vid ett senare tillfälle..ska visa sedan när den är klar.

När jag kom hem så ville jag bara göra om lite här hemma...de är ju så att jag alltid fått ångest när man flyttar på saker i mitt hem och därför haft väldigt svårt att möblera om och flytta på tavlor och bytt gardiner mm mm.
Men de har börjat släppt lite (av vilken anledning tar jag en annan gång) och därför gjorde ett försök att ändra lite.

Så här blev de i min innre hall Lampan och ljushållarna är nya för dagen.



Ja ni kan ju jämföra från tidigare inlägg  och jämföra vilket som e bäst.

Andra saker jag köpte där med
 Latteglas +latteskedar

Sedan kunde jag inte motstå att kuta in på gina tricot en snabbis och hittade lite prylar
 En t-shirt som jag spanat in på internet ett tag+en tunika
 Örhängen + armband
 Benvärmare...att dom har blivit modern igen jag åker tbx 20 år i tiden.

Kommentarer

  • Mari säger:

    Men guuud, du har så mysigt! (tjötig jag e nu då - jag skrev det översta först) Hallen blev jättefn! Den byrån har jag alltid tyckt e så fin! Benvärmare??? Ska man ha det nu igen, det har jag helt missat!:D

    2008-09-28 | 01:07:06
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Nettan säger:

    Ja, blev en helt oooootrolig skillnad på byrån i hallen ju, hur fint som helst!

    2008-09-28 | 11:29:15
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se/

Kommentera inlägget här: