Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

WOW

Kategori: Allmänt

Nu har mina gosegrisar kommit hem igen.

wow!!!! sade dom när de kom hem..de tyckte jag gjort så fint i hallen och i sovrummet,jag har även trixat lite i köket oxå.De får ni se sedan så klart.De är ju lite roligt att de tycker att de är fint här hemma.
Har köpt en bokhylla in till Dennis rum.Den ska jag hämta hem i morgon uppe hos maggan.

Innan Dennis gick och lade sej i kväll så small febern till ordentligt på honom..frossa och ont i huvudet.Han somnade med kläderna på i min säng,så han får ligga bredvid mamma inatt .

Min lilla ängel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: