Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

JOBB

Kategori: Allmänt

De är så förbannat typiskt..att jag jobbat när solen
ÄNTLIGEN tittar fram och de blir varm så man håller på
att svimma..inte direkt spännande att städa och köra 150 mil i bil
i denna hemska värme.

I morgon bär de iväg för att hämta hem Dennis..nu har han varit
hos mormor och Björn i en vecka.
Ska jobba till 4 sen hämtar jag bara Christian sedan åker vi
söderut.

Nu ska jag duscha och sen lägga mej..Christian sover hos en kompis.

Kommentarer

  • Tottan säger:

    Jo det var varmt och skönt denna dag, låg ute i solen och läste bok. Tyckte lite synd om dig..

    2009-08-07 | 12:37:00

Kommentera inlägget här: