Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MEN ÄNTLIGEN...

Kategori: Allmänt

...HELG!!!
Fy fasen alltså vad jag har jobbat denna vecka och eftersom jag inte
haft bil så har jag ju cyklat.
Gissa att jag har träningsvärk i rumpen stumpen..
undrar hur långt de är till mitt
jobb egentligen,har faktiskt aaldrig mätt men de ska jag göra
så fort jag fått bilen tbx.


Fick en rosa fin blomma av en gumma idag som tyckte jag skulle sätta den
bakom mitt öra..den skulle bli så fin mot mitt mörka hår tyckte hon.
Gulligt eller hur??

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl säger:

    SNYGG BLOMMA PÅ DIG,JÄTTEGULLIGT O FINT....MEN DU ÄR ALLTID FIN,PUSS MAMMA

    2009-08-20 | 21:07:39

Kommentera inlägget här: