Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

STRÖMMINGSLEKEN

Kategori: Allmänt

Igår va vi på strömmingsleken och roade oss
åkte karusell och käka karamell.



Christian åkte Stardancer..Dennis tyckte den va lite för läskig.


Dennis åkte radiobilarna istället.


Efter en stund blev vi vrålhungriga och gick till "flinken" och käkade lite körv


Sen va de dax för grabbarna att åka till sin pappa..jag skjutsade dit
grabbarna och kände att jag inte alls hade lust att åka hem så jag å zingo
åkte till Sophia en sväng.

Zingo funderar lite över vad harry är för en liten varelse..är en smula avundsjuk
när jag håller i honom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: