Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HELGEN

Kategori: Allmänt

Men nu va de hundra år sedan igen ju...men jag har jobbat som en gnu.
Men måste ju berätta lite vad vi gjorde i helgen.

FREDAG: Då va de ju strålade sol och jag va äntligen ledig så de blev en tripp
                 till ljusnebadet för våran del.


LÖRDAG:Va vi ut till Norrfjärd och titta till Peje och Gunilla i deras stuga
                
                
                      
                       Grabbarna poserar så mamma får ett fint kort ut
                                                      mot vattnet


Sedan bar de av in till stan för att kolla in cruisingen...och senil dement som jag 
är så hade jag ju åkt ifrån kameran..så de blev ju bara kort från min otroligt bra
mobil.
Värsta kön in till stan..men de gjorde ingen vi hade roligt i bilen å kollade på
alla galna människor som seglade förbi...man kan ju undra om en annan beter
sej så där som vissa gjorde när man får alkohol i blodet...har ju varit på en å 
annan cruising själv med just lite cider innanför västen...hehe!!!





                             

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Eh, det va ju på lördagen som vi var till Ljusne... I fredags jobbade du ju...och efter jobbet hämtade du och Christian Dennis!!!

    Kram, kram

    2009-08-13 | 14:40:52
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se/
  • yvette säger:

    Ja men så va de ju..tack för att du håller ordning på liv!!

    Kram

    2009-08-13 | 19:19:44

Kommentera inlägget här: