Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

1 ÅR HAR GÅTT NU

Kategori: Allmänt



Nu har ni fått sett min vardag under ett helt år..helt otroligt fort ett år  har
gått,de är som alla säger "ju äldre man blir desto fortare går åren"

Vet egentligen inte vad ni läsare tycker om min blogg..skulle ju vara roligt
att få veta lite vad ni tycker om den.
skulle ju vara roligt att veta vilka ni är och vad ni tycker!!

Ska jag fortsätta i samma bana eller ni kanske tycker att min blogg skit!?
Men jag tror jag forsätter ett år till med att blogga om vad som faller mej in
och visar lite bilder från mitt liv å perspektiv.

SÅ GRATTIS TILL MEJ PÅ BLOGGÅRSDAGEN

 OCH TACK TILL ER SOM FINNER MIN VARDAG TILLRÄCKLIGT INTRESSANT
 GENOM ATT FÖLJA MED MIN RESA GENOM LIVET HÄR PÅ BLOGGEN.

                                             ♥ PUSS Å KRAM ♥

Kommentarer

  • Carola säger:

    Jag tycker din blogg är jättebra. fortsätt gärna.

    Brukar läsa den o se vad du sysslar med när du inte jobbar.

    Kram från din fd jobbarkompis!

    2009-02-18 | 11:20:11
  • Heson säger:

    Hej! Har glömt hur jag hittade hit, men jag kikar in lite då och då. Vi bodde grannar du och jag för typ hundra år sedan eller så... Limvägen, du vet!

    Ha det bra och fortsätt blogga :-)

    2009-02-19 | 22:58:47
    Bloggadress: http://hesons.blogg.se/
  • Birgitta säger:

    hej mitt hjärta...Det är så kul o se vad Du o pojkarna gör,äter o Du är så duktig att beskriva både bra o dåliga dagar...Jag önskar verkligen att Du fortsätter...Man är liksom med ER på avstånd,alltså...var rädd om ER o varandra...puss mamma

    2009-02-22 | 22:58:16
  • Birgitta Mariedahl säger:

    Nu har jag varit o läst nästan på alla sidor o det är lika kul varje gång något nytt står där...Du är suverän o uttrycka Dig,man förstår alla sinnesstämningar Du är i...FORTSÄTT....Vi är stolt över vad Du åstadkommer...Puss o Kram mamma o Björn...

    2009-06-19 | 20:18:31

Kommentera inlägget här: