Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DAGENS MIDDAG

Kategori: Allmänt

Jobbade bara till kl 13.00 idag..hur skönt som helst att sluta så tidigt.
Sprang ner till solariet och solade på jobbet innan jag åkte hem och tog en
långpromenad med Zingo.Skönt fast en aning kallt förstås=10- grader.

Gjorde en supernajs fiskgratäng med hemmagjort potatismos...jag brukar inte göra de så ofta,
hemmagjord potatismos alltså.Men de ska jag göra f.o.m nu och skippa pulversnusket.


Christian är hos en kompis i söderala så jag ska snart åka och hämta honom,måste kasta
mej in i duschen först.

♥KRAM Å HEJ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: