Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ETT DYGN I STHLM

Kategori: Allmänt

Ja nu har de varit bloggtorka här ett tag men har ju vaaaarit sååååå trött och knappt orkat slå på datorn,men nu jäklar ska ni få se vad jag gjort de närmaste dagarna.
Brudarna mitt i storstan.
Har varit i storstan  och haft så roligt minsann..Först va vi på studiebesök på Nordens största IT kontor,och fick kaffe i pappmugg.       
                                                                                                                                              
Skulle väl föreställa nån form av latte de där men mjaaaaaaaaa ja vet inte.. de smaka mest papper.

Efter detta studiebesök åkte vi till hotellet för att sminka å göra oss snyggare för att fortsätta mot WALLMANS SALONGER.
  


Där käkade vi gott och drack DYYYYYYYYYYYRT vin..mm..åsa hade ju missuppfattat priset lite där på vinet.
Så jag som hade lite innaför västen redan väste ju att vi minsann skulle ha en varsin flarra då när de va så billigt.

Sen kom notan och jag ramlade av stolen..om de va vinets eller notans fel de får va osagt.
Men de va hur trevligt och roligt som helst..föreställningen va fantastisk.Lite bilder kanske ni vill se förståss.



 Ulrika skålar lite.
 Ingrid å Lena tycker kvällen är hellyckad.
 Therese tycker att showen är såå bra.

Dagen efter va de inte så många som mådde så bra och somnade på vägen hem





Kommentarer

  • Amari säger:

    Huva, kaffe i pappmugg, det är det äckligaste som finns...Tänk, va snåla de kan va;) Men ni ser iallafall ut att ha kul på bilderna, men det är väl mer intressant att se vad som händer utanför och bakom kameran...hihi...Puss syrran

    2009-02-03 | 22:49:01
    Bloggadress: http://amariraphaelis.blogg.se/
  • Birgitta säger:

    Jag ska bjuda dig på en god Latte nästa gång Du kommer..Varför var det ingen som tog nån fin bild på Dig,det skulle vara så kul o sett...Men nu vet Ni vad dyrt vi lever i Stockholm..Vi brukar gå utanför restaurangerna o titta in o så åker vi hem o äter o dricker...kram kram mamma

    2009-02-05 | 18:33:47

Kommentera inlägget här: