Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Fina grejer

Kategori: Allmänt

Min goa son Dennis har gjort så fina grejer
En ljuslyckta och ett halsband i tenn...hur duktig är han inte!!
Varje gång grabbarna kommer hem med saker som de gjort med sina
egna händer värmer de så gött i mammahjärtat att de nästan gör ont.

Visst är de fina grejer??!!!


Min goa son Christian har gjort en Brynäsflagga och den är så otroligt fin.
Så nu sitter den på Christians rum och pryder väggen så fint.

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Men jag blir alldeles tårögd o rörd,,,Mina små barnbarn börjar bli så STORA killar...Dom visar verkligen hur mkt DERAS DUKTIGA MAMMA BETYDER....Jag är så rädd om det dom gjorde till oss Hedersplats i vardagsrummet...Puss o Kram mamma o mormor

    2009-02-26 | 22:37:48
  • Marie säger:

    Wow, vilka fina saker dom gör. Förstår att du är stolt!!!



    Kram

    2009-02-27 | 07:52:45
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Amari säger:

    Åh jag blir jättestolt över mina gulliga systersöner!! Hoppas de fortsätter att tycka om att vara så kreativa. Kram till dem, från moster

    2009-02-27 | 22:45:33
    Bloggadress: http://amariraphaelis.blogg.se/
  • Heson säger:

    Vilka duktiga killar :-)

    2009-03-01 | 21:41:43
    Bloggadress: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: