Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ORDNING OCH REDA

Kategori: Allmänt

Äntligen orkade jag ta itu med mina minst sagt stökiga skåp...
Städade och kastade allt som skulle slängas.
Välkommen in på en kik i mina skåp

FÖRE


EFTER


Efterbilder båda 2

 

Visst är de skönt att göra de som man gruvat sej för en längre tid..de är som en
sten som lyfts från mina axlar.Så lite kan göra så mycket.

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Men men vad fint det är i dina skåp....Det är ett måste tyvärr ibland....Nu blev jag inspirerad o ska genast ta hand om köksskåpen...ha ha puss mamma

    2009-02-22 | 23:10:04

Kommentera inlägget här: