Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

YOGA

Kategori: Allmänt



Kollade lite i Söderhamnsnytt och där va de en artikel om Yoga.

Yoga gör dej frisk...men kollar man på bilden bredvid texten så
ser inte denna kille vidare frisk ut.Och är de verkligen yoga att vända ut och in på
ögonen..ja då tänker då inte jag börja på de inte.
Ser ju livsfarligt ut..
Har faktiskt provat de där med yoga en enda gång men de va inget för mej.
Man ska hitta sin inte ro.. bla bla..inte vet jag men den hittade då inte jag 
i alla fall.kanske jag hade för obekväma kläder på mej 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: