Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HÄNGFÄJS

Kategori: Allmänt

Visst är de väl underligt att man får ett helt annat ansikte när man är sjuk..ja i alla fall så får jag de.
Ansiktet hänger och jag får ett så kallat hängfäjs..ögonen sitter inte ens där de ska.


Nu har min kära mamma och goa Björn åkt hem..och de snöar för fullt ute så jag får hoppas att de går bra för dom att åka hemmåt STHLM så att de inte är allt för kaotiskt efter vägarna.
Ska ut och knäppa lite kort på våran snö som har kommit över natten,så får ni se va mycket de har kommit.

Kommentarer

  • Amari säger:

    Stackare, du ser verkligen hängig ut...Hoppas att du kryar på dig snart. Ska bli kul att se hur mycket snö ni har, här regnar det ju bara, uuurrkk. Jag längtar verkligen till att ha snö på riktigt, men det blir det ju aldrig här. Får väl flytta uppåt helt enkelt:) Ha en mysig dag, kram syrran

    2009-01-25 | 12:32:22
    Bloggadress: http://amariraphaelis.blogg.se/
  • Birgitta säger:

    Jag hoppas Du är pigg igen nu,har tänkt jättemkt på Dig o Din eländiga hosta.....puss o kraam Mamma

    2009-02-02 | 11:30:30

Kommentera inlägget här: