Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

KISSAR TAGGTRÅD

Kategori: Allmänt



Helt koko i skallen efter 2 nattskift och så ska jag jobba 3 till innan de är färdigt eller är de 2..
Man tappar lixom omdömet om vad de är för dag och datum när man jobbar natt.
Idag har jag inte sovit nåt heller pga att jag va tvungen att pallra mej till läkaren...

Och nu för tiden kan man ju inte bara ringa och få en tid...NIX...nä utan nu få
får man knappa in sitt telenummer för att sedan få sitta och vänta i
TIMMAR på att de jäklarna ska ringa upp.
Och då förväntar dom sej att man ska vara på mottagningen typ 10 minuter senare..hmm..jag
äger väl inte ett yetplan heller.

Ja hur som helst så har jag åkt på urinvägsinfektion,men nu har jag fått medicin så nu så.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    härligt! :)

    2009-01-15 | 17:31:00
    Bloggadress: http://sweetlifestyle.se
  • Anonym säger:

    aa men visst, berätta gärna vad du fick. Tack så mycket :)

    2009-01-15 | 18:51:21
  • Marie säger:

    Huga vad skönt :-(



    Snart blir du bättre!!!

    Kram

    2009-01-15 | 19:46:56
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Carola säger:

    Krya på dig!

    2009-01-16 | 10:31:16

Kommentera inlägget här: