Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MAMMA OCH BJÖRN ÄR HÄR

Kategori: Allmänt

Nu är min mamma och Björn här uppe hos oss över helgen..tyvärr så är jag inte så pigg,förkyld så in i vassen.
Men vi har de så mysigt vi kan ändå.
Mamma fyllde år i går och Björn fyller på Måndag så vi firde båda 2 i går med lite Tårta och paket
 
               ♥ GRATTIS TILL ER BÅDA ♥


Tyvärr så blev de ju inte av att vi träffades över jul så vi delade ut lite julklappar nu oxå..lilla julafton kan man säga att de va här i går.
 
  Några av de fina klapparna jag fick.

Kommentarer

  • Amari säger:

    Liiiite julklappar;) Nja, hur många personer är ni där egentligen??? Det var ju en hel hög med julklappar det där. Men det är som vanligt, vi säger att vi inte ska köpa så många och så blir det så iallafall. Men det är mysigt att ni kan ha lilla julafton på månaden efter julafton. Synd att jag inte också var med. Ha det fortsatt mysigt och krya på dig. KRAMISAR syster

    2009-01-24 | 14:24:02
    Bloggadress: http://amariraphaelis.blogg.se/
  • Birgitta säger:

    Tack för mysig helg o alla god mat o dryck....Vi skulle önska vi bodde närmare..Kunde komma ofare..

    Härligt o få se snöööööööööö...kramar o var rädd om Dig..Mamma

    2009-01-26 | 20:02:28

Kommentera inlägget här: