Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

PIERCING...i tungan

Kategori: Allmänt

Ja..nu kanske ni trodde de de va jag.. men jag vågar inte.
De e min modiga syster som gjort de!!!!!
          
                    FÖRE                                   EFTER
Rätt fräckt de där faktiskt. Fast våran kära mor höll på att svimma när hon fick se bilden..he he!

Kommentarer

  • Amari säger:

    Haha, jaså, mamsen tittade iallafall...Hon är lite tunnis vad gäller det där, men jag förstår så väl. Du får se på riktigt sen, mamma. Puss till er alla

    2009-01-24 | 14:25:23
    Bloggadress: http://amariraphaelis.blogg.se/
  • Sara säger:

    Jag skulle också vilja ha en stav i tungan:p

    tycker det e skit snyggt!

    Men våga e juh en annan femma...

    kram

    2009-01-25 | 19:53:12
    Bloggadress: http://sara78.blogg.se/

Kommentera inlägget här: