Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SMYGKÄNDISSYRRAN

Kategori: Allmänt

Tror min syster håller på att bli en smygkändis..hon har blivit intervjuad  för tidningen "Aleris MAGAZINE"
  och ska lämnas ut itill alla landsting och kommuner .....cooolt syrran...så kolla HÄR och
scrolla ner till sidan 12..där är hennes intervju om min systers gripande berättelse.
                           
Nu ska jag käka och sedan ska jag och min onda kissblåsa dra till nattskiftet.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Du har en stark syster som ställer upp så där för att hjälpa andra. För förhoppningsvis finns det någon där ute som känner igen sig och söker hjälp.

    Kram

    2009-01-16 | 07:58:00
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Amari säger:

    Tack Marie!!! Det var roligt att du skrev din kommentar om mig. Det är ju därför jag gjorde det och sen har jag också skapat en blogg av samma anledning, så jag hoppas att det iallafall kan hjälpa någon. Må så gott, (Yvette's syster) Amari

    2009-01-21 | 19:25:37
    Bloggadress: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: