Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BÄSTA HÅRFÄRGEN

Kategori: Allmänt

Kommer från Loreal...mörkbrun har jag införskaffat mej
för att färga håret imorgon.
Är lite trött på mitt solblekta hår..så nu blir de mörkbrunt i morgon igen.
Sen måste jag beställa tid för klippning,men jag vet inte hur jag ska klippa
mej bara..tror de ska få fria händer om jag törs.

Kommentarer

  • Trina säger:

    Hej vad heter den färgen från loreal mörkbrunt?

    den som hon har på bilden?

    2009-11-09 | 12:45:59
  • Anonym säger:

    JA de är mörkbrunt

    2009-11-09 | 21:27:39

Kommentera inlägget här: