Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FEST

Kategori: Allmänt



Nettan Ulrika Jag och Nettan sitter på min superlilla balkong och
underhåller alla grannar och oss själva.

Ulrika och patrik försöker få upp en likörflaska som jag inte lyckades med.


Ulrika och Nettan..vad gör dom egentligen..hehe!!


Senare blev de stan där de blev många goa drinkar.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Kul med lite fest!!!

    Kram

    2009-07-07 | 09:40:04
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Birgitta Mariedahl säger:

    Ni är för söta tjejer,men jag vågar inte sitta på den balkongen....Ni är så bruna o fräscha allihop...puss o kram mamma

    2009-07-11 | 21:01:00

Kommentera inlägget här: