Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

STANNA!!!!! ÅSNOR!????!!

Kategori: Allmänt

Har jobbat som sagt som en arbetshäst denna vecka.
Så en kväll skulle jag och Marina ut till Skog för att hjälpas
åt med en vårdtagare..och mitt i boschen så får vi syn på
åsnor..och självklart skrek jag stanna vi måste ju knäppa kort.



Den mörka åsnan va tydligen importerad från Frankrike..hmm..av vilken
anledning importerar man åsnor ut till Skog.
Deen ljusa åsnan va en "vanlig" sällskapsåsna....hahahah..ja vilket sällskap sen!!
Vad gör man för roligt med en åsna!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: