Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Baddag i skidtjärn

Kategori: Allmänt

Dagen började med att jag och Dennis stack till stan
på morgonen för att köpa en bikini åt mej,tog en sväng
in på >DOLLAR och hittade lite krafs.
Sen åkte vi till boa och köpte lite öl som jag tänkte läska mej
på till kvällen.....men så blev de inte...gissa vart den fina
gottapåsen står då...jo på kapp ahl där glömde jag den.
ÅÅÅÅ vilken suris jag blev när jag upptäkte att den inte va hemma då.

Men men..hur som haver så åkte vi till skidtjärn å badade
med nettan och susanne och alla grabbar.
Varmaste dagen hitills nu.Och visst har man fått lite färg
efter 1 veckas solande och badande.


Christian på stranden iförd sina nya brillor....cool kille.


Dennis tar ett dyk



Dennis tar ett dyk med snorkel och cyklop


Adrian och Christian på bryggan

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl säger:

    Vi ser hur härligt Ni har det....Bara o säga fortsätt njuta...Vi längtar till Ni kommer grabbar...Ska bli toppen o gå på Gröna Lund o åka med Galaxy...Vi ska bada o spela spel...TOPPEN....Puss o Kram mormor o Björn

    2009-06-28 | 21:58:23

Kommentera inlägget här: