Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

OSKARSBORG 23/6

Kategori: Allmänt

Tog en sväng in till stan på kvällen efter vi
varit och hämtat Christians spel och sprang upp i oskarsborg..eller
sprang å sprang vi gick upp faktiskt.
De e ju för fint där uppe..stå å spana över stan och försöka hitta vart allt
ligger och är.


Min underbara Dennis


De är inte lätt att få ett kort på Christian nu för tiden inte
blir bara såna här fina kort på honom...he he!!
Men här är vi i alla fall högst upp i tornet.


Ja å här har ni mej..inte ofta jag syns till här på bloggen men här är jag
iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: