Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

REGN Å RUSK

Kategori: Allmänt

Uscha vilket regnväder de är idag.
såna här dagar är de mindre roligt att ha en hund,särskilt en långhårig golden retriver
som älskar regn och att rulla sej i de blöta gräset.
Grabbarna har åkt till skolan och jag är ledig idag så jag vet inte vad jag ska hitta
på fram till 14.45 för då är de utvecklingsamtal med Dennis på skolan.

Tror jag ska knäppa igång en dvd.och bara lata mej en stund.

Antingen ska jag kolla på                                  eller
                                                      
På smällen / Knocked Up (2-disc)                     DVD Film: Dragonfly

Ska nog tvätta 2 maskiner med sängkläder oxå så jag har gjort nåt
vettigt iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: