Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ÄNTLIGEN HELG

Kategori: Allmänt

Nu är de helg minsann..hur skönt är inte de då?

Dennis är på väg till Bruksvallarna med 2 kompisar och ska stanna där till
på söndag..jag hann inte säga hej då till honom eftersom de åkte direkt efter
skolan,men ska ringa om en stund för att kolla om de gått bra med allt.
Så Christian och jag har en helg för oss själva,kan behövas ibland att
man får rå om en grabb i taget.

Ikväll ska vi åka till mina  vänner Therese och Qina,ska hjälpa Qina med bloggen.
I morgon ska vi rensa Christians rum och möblera om lite.Och de
tar väl hela långa dagen antar jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: