Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

EN LITEN FRÅGA

Kategori: Allmänt

Är de för tidigt att plantera ut pelargoner på balkongen??

     

Kan väl inte bli nån mer frostnatt nu..vill ha lite blommor på balkongen nu
känner jag. Har ju städat där ute och de skulle bli så fint med lite blommor.

Nu ska jag natta.Och sen upp och jobba igen..ÅÅÅÅÅ jag vill ha semester nu!

Kommentarer

  • Mari säger:

    Grattis på födelsedagen vännen!=)



    Och hos oss kan de bli frostnätter ännu några veckor, men e man bara uppmärksam så kan man lägga över ett gammelt lakan om man misstänker frostnätter! Men pelargoner kostar ju inte många kronor per planat, såvida man inte sätter mårbackapelargoner som kostar runt 100 lappen...köp pelargoner runt 20lappen istället! Blir sååå fint så!



    Kraaam!

    2009-05-25 | 20:13:49
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Nettan säger:

    Ja, du får väl ta in dem på nätterna isf då... Sväng upp till Håkes, de hade sååååååå fina olika rosa, typ 25 kr och uppåt! Där köpte jag!

    Kramis

    2009-05-25 | 22:10:14
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se/
  • Marie säger:

    Grattis tjejen!!! Klockan är fortfarande 25/5.

    Kram

    2009-05-25 | 23:38:46
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: