Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FÖDELSEDAG

Kategori: Allmänt

Idag fyller min älskade lilla son år..11 år.

Vid denna tid för 11 år sedan va du bara 1 timme och 45 minuter gammal.
Vi trodde ju inte att du skulle komma dagen efter min födelsedag eftersom
du inte skulle komma förens 23 juni egentligen,men allt gick bra trots allt.
Lite kall va du din lilla skrutt så nåt bad blev de inte för dej..utan på med en
blå liten mössa och invirad i en filt och ligga nära nära.

Ja nu är du 11 år och en stor kille som är 1,62 meter
men du kommer alltid att vara min lilla kille hur stor
du än blir.

                                         ♥   Älskar dej  ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: