Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

NUTRILETT

Kategori: Allmänt

Nutrilett Intensiv ryhmässä <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=5&funk=steg_tva&artgrp=10599>Terveystuotteet</a> meillä Fitnesstukku.fi (A1999231r)

Tror jag ska börja med nutrilett igen..håller på att få spunk på min degmage.
Varför lägger sej allt godis runt höftena och magen.
Va och provade bikinisar förra veckan och höll på att kräkas inne i provhytten.
Varför dessa jävla lysrör som verkligen framhäver alla ALLT..man ser ju bara
ännu blekare och fetare ut..suck. JA JA jag får skylla mej själv som tuggar i
mej en massa snusk hela dagarna men de ÄÄÄÄR ju så gott.

Kommentarer

  • [ t a k a i . b l o g g . s e ] säger:

    Hej snygging! :*

    Är du intresserad av en ny bloggdesign för 100lappen? :D

    Hör gärna av dig, så kan vi tala mera om saken! <3



    Dont give a shit?

    Kolla in min fotoblogg!

    2009-05-13 | 14:16:45
    Bloggadress: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här: