Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

TUTBINGO

Kategori: Allmänt

I går va Åsa ,Tes,Carina och jag på tutbingo här i mohed..trevligt som
tusan va de.De regnade till och från så den fina regnbågen tittade fram
en sväng.

Jag trodde ju de va klockan 19 men de va klockan 17 eftersom de va
som en söndag igår,så jag hann ju inte ta med nå fika eller nåt,så tur
för mej att Åsa hade HELA baksätet med gotta å kaffe.

Ja tiden gick och jag vann inte ett skit..som vanligt...men Åsa hon hade
ju tur. hon VANN 500 SPÄNN.GRRRRRRRRRRRRRRRRRR...närå hon
va värd dom där stålarna.


Tes å Carina sitter i bilen bredvid oss och är startklar med
pennorna


En ledsen vettan som inga pengar vann...näää
jag blir skitförbannad när man sitter där med ett ynka
nummer kvar men då är de nån annan som tutar före.
GRYMT IRRITERANDE.

 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Kul med tutbingo. Det måste jag försöka komma iväg på en gång i sommar åtminstone.

    Kram

    2009-05-22 | 14:53:15
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: