Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ATT TÄNKA POSITIVT

Kategori: Allmänt

Mitt liv känns sååååå bra just nu..jag har ett jobb en fin bostad och 2 underbara barn som jag bara älskar över allt annat här på jorden.


Jag har mina perioder i livet då jag blir lite nere...och de brukar ha varit på våren som jag brukar må så..men faktiskt inte i år.Jag mår så bra!!
Satt och tänkte här i dag(hör ju inte till vanligheten) att de är så himla bra att bo där vi gör... i mohed.
Vi har 100 meter ner till sjön där ungarna bara kan gå ner och fiska med sina kompisar.
Och just nu kryllar de av barn här i åldrarna 6-13 år och de så kul.Finns ju alltid nån att vara med för
grabbarna.

De är bara att packa väskan på sommaren och gå ner och bada på sommaren.
På vintern tar vi skoter ner på den frusna sjön och grillar lite korv. Perfekt att ta en promenad på oxå för den delen .
Vi har en mack bara 500 meter bort. Fallskärmshopparklubben som brukar hoppa när solen lyser denna årstid
.Alltid likaroligt att titta på.
En uteservering med minigolf och vattenrutch som har öppet sommartid bara 100 meter bort.Och alla campare som i
nvaderar mohed på moheds camping..de är alltid lika roligt att spana in dom.

Vi har skogen alldeles intill där de växer underbara kantareller i på hösten.Inte för att jag brukar
plocka några eftersom jag aldrig brukar hinna med.Alla andra hinner före mej..så när jag vill hitta några då e de slut.

Just de.. nu har tut-bingon börjat här i mohed oxå..de är på torsdagkvällarna mellan 19-22..de e ju oxå lite roligt.
Inte varit på de såå många gånger men de är ju roligt att de händer nåt i alla fall.

Sen har vi idrottsgården 200 meter från där jag bor och där brukar de ordna fester lite titt som tätt.Med band som spelar och lite öl och cider försäljning..perfekt!!!!!!!!!!

AAAA just sen icke att förglömma..vi har ju mohedsmarknad oxå varje sommar...de är roligt att köpa lite marknadsmellor.
Visst är de dyrt med marknadsmellor men man bara måste ha dom.

KORT Å GOTT SÅ ÄR DE SÅ HIMLA BRA ATT BO HÄR I LILLA MOHED FÖR MEJ OCH MINA
UNDERBARA BUSUNGAR

Kommentarer

  • Marie säger:

    Uppväxt inte så långt därifrån och du har helt rätt i allt du skriver om hur bra Mohed är!! Bästa är att det finns så mycket kompisar där för barnen, även när jag var liten!!

    Kram

    2009-05-14 | 15:28:13
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: