Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

VÅRRUSET 2009

Kategori: Allmänt

I går stack vi till Gävle för att springa vårruset igen.
och har sån sablans träningsvärk idag så jag  knappt kom upp ur sänghalmen
i morse.
Men på de igen bara tänkte jag,så jag och zingo tog en RASK promenad runt
fältet nu på morgonkvisten.

Jag lägger in lite bilder så får ni se våran trevliga kväll i Gävle.

Flätat hår och fina tröjan på.


Kicki kom och hämta mej och Åsa för att åka in till S-hamn för att åka
vidare med buss.

Ann-louise,Anna-care och Ann-marie i bussen
Alla är så där måttligt road av att jag knäpper kort
hela tiden.


Väl framme gick vi och fick en av dessa fikakassar
som man får varje år..man blir ju lite hungrig när man
kommer i mål.


Måste ju bara rota lite i kassen innan start och hittade
nån intressant lapp från viking line däri.


Vi spanade in Reebooks nya doja
som de framställt.. en ny fantastisk sko som
tydligen bränner fler kalorier och gör att man blir mer
tränad,skulle vara som att gå på en sandstrand..hmm..
de e ju skitjobbigt ju. kostade BARA 1200 riksdaler.


Peter Siepens va där aven i år och pratade här med en
tv 4 tjej.


Sen va de bara att börja springa..de va lite synd på vädret
för regnet hängde i luften så jag vågade inte ta med min
kamera så bilderna är knäppt med mobilkameran.


Äntligen ser vi mållinjen och kolla in tiden alltså 8 MINUTER KORTARE
ÄN FÖRRA ÅRET....tjihooooooooooo...va glad ja blev!!
Nästa år ska vi springa hela vägen har vi sagt.Ja vi får se hur de blir med
den saken..men en sak är säker å de är att jag ska börja träna mer.
Är ju riktigt skönt faktiskt.


Släpade mej fram till fikakassen..MAAAAAAAAAAAAAT..helt utsvullten.


Sen smaskade vi åt tills de va dax att gå till bussen och åka
hem till duschen.


Alltid när man kommer i mål så får man plocka ihop lite
reklamprylar och som ni vet så älskar jag såna saker.
Och självklart en fin medalj oxå.

Kommentarer

  • Sanne - bloggdesigner utförsäljning säger:

    REA på bloggdesigner just nu. Välkommen att fynda!

    2009-05-19 | 13:30:46
    Bloggadress: http://sannelovesjoel.blogg.se/
  • Nadine säger:

    Här var vi hurtiga! Härligt!! :)

    2009-05-19 | 13:42:57
    Bloggadress: http://nadine.blogg.se/
  • Marie säger:

    Det är för att vara tillsammans som man åker på Vårruset, inte tiden som man tar sig runt på.

    Kram

    2009-05-19 | 21:19:26
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Birgitta säger:

    Det är alltid lika roligt att läsa vad Du o dina vänner gör o hur det går...Ni är suveräna som åker till Gävle o springer....Grattis o kul o se alla bilder Du tar...pussar o kramar mamma ses snart.....

    2009-05-22 | 23:49:37
    Bloggadress: http://123minsida.se/anglafrenda-77Brum

Kommentera inlägget här: