Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BESTÄLLT HEM

Kategori: Allmänt

Dröm, minns, lev SVART(väggtext, väggdekor,väggord)
Denna fina väggtext är nu beställd,den ska pryda min fina
nymålade vita köksvägg.

DRÖM
om morgondagen
MINNS
gårdagen
LEV
idag

Jag längtar tills allt är klart nu.

Kram å gonatt

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl-mormor säger:

    DU ÄR BARA BÄST,MIN KÄRA DOTTER ....ÅH,VAD MYCKET GOTT O VAD FINT DU O POJKARNA FÅR DET...SEDAN BLIR DET VILA HOS MAMMA O BJÖRN....VI LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR SÅ DET ÄR INTE KLOKT...PUSS O KRAM VI ÄLSKAR ER

    2009-10-18 | 22:54:19

Kommentera inlägget här: