Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MÅLARKLUDDARNA

Kategori: Allmänt



GRABBARNA TYCKER E BLIR SÅ FINT OXÅ..I MORGON HAR JAG LOVAT ATT
DENNIS SKA FÅ PROVA ATT ROLLA LITE!!

IDAG HÄNDE NÅT SOM GJORDE ATT MITT HJÄRTA SMÄLLTE
JAG HAR JU JOBBAT IDAG TILL KL 13 SÅ
GRABBARNA HAR VARIT SJÄLVA OCH DE RINGDE MEJ Å FRÅGADE NÄR JAG
SKULLE KOMMA HEM...DE SKULLE HA EN ÖVERRASKNING
ÅT MEJ SA DE!!

NÄR JAG KOM HEM LÅG DE NÅT PÅ KÖKSBORDET UNDER EN HANDUK
OCH VET NI VAD DE HADE GJORT...JO..DE HADE BAKAT EN KAKA
TILL MEJ MED SMAK AV CHOKLAD,DE HADE STÄDAT
EFTER SEJ SÅ FINT I KÖKET MED....MINA GULLUNGAR..GUD
VAD JAG ÄLSKAR DOM!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: