Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

CANON 450D

Kategori: Allmänt

Har varit ledig idag och har precis kommit hem från fikabordet hos Nettan.
             Blev bjuden på smarriga snickerskakor..du e bäst på att
                                    baka såna alltså.
Å jag e så jäkla förkyld så de är tur att jag har en ledig idag för jag tror inte
mina arbetskamrater skulle vilja ha mej på jobbet så mycket som jag hostar
just nu..SVININFLUENSAN!!?? Närå ingen fara!! Bara en sjuhelvetes förkylning.

Men eftersom jag är ledig har jag spanat in olika kameror och hittat den perfekta
      kameran som passar mej..mmm dyr som fasen..men vad gör man inte
          för sitt största fritidsintresset man har..MÅSTE HA DEN.

                                 VILKEN SKÖNHET

Kommentarer


Kommentera inlägget här: