Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

EN TREVLIG KVÄLL

Kategori: Allmänt

Johanna min kära lillasyster  kom och käkade lite hallonpaj med oss
ikväll.Jag hade plockat fram en hel kartong med gamla album som
våran pappa hade och varken jag eller Johanna har kollat på kortena
sedan pappa dog.
Så de blev många skratt och samtal för både oss och barnen.
Minnena kommer tbx hur de va då och ju mer man kollar på korten
desto mer saknar jag honom.. fy vad jag saknar min pappa.

Men nu sover grbbarna och jag känner mej ganska nöjd med min
jobbarhelg..kommer sova gott inatt.
Trodde jag skulle få bli ledig i morgon men nu hade personalmötet blivit
flyttat till i morgon...grrrrrrr..på min lediga dag!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: