Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Fotbollsavslutning

Kategori: Allmänt

Idag har jag gjort nåt som jag inte gjort på 100 år..nämligen spelat
fotboll tills jag höll på att tuppa av.Är man otränad eller otränad då!!!!
          Vi föräldrar spelade mot barnen idag som en avslutning
                            på fotbollen för denna gång.
          Nu är de uppehåll ända till januari..kommer sakna de.

                  Först blev de en rejäl frulle innan matchen!!



De va riktigt kul detta..och märker nu att jag verkligen skulle behöva jobba upp
             flåset en aning..men hur de är en annan femma.

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl-mormor säger:

    oj vad roligt det ser ut...här skulle vi ju varit med idag...som publik så klart...puss o kram

    2009-09-19 | 18:12:13

Kommentera inlägget här: