Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GUD SÅ KUL

Kategori: Allmänt

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till13 och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Går bra de
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?kommer ni på lite smörgåstårta?
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? Vad har män och moln gemensamt
4. Vilket sms blev du mest berörd av?Fy fan va roligt..hahaha!!
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?kan jag följa med ville hem
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? När slutar du??
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Jag bränner på kaffe te 10
8. Vad vill du höra mest av allt?Tänkte höra om jag får böka med dej och hämta filmen nu?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? Sover du?
10. Din romantiska replik? Älskade Yvette
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? kom vid fem istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: