Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Hmmmmmmmm

Kategori: Allmänt

Nu kanske ni tror att jag visar ett urinprov....men de
            är vårat DRICKSVATTEN ni ser.
Fy vad äckligt....och jag lovar att jag har nog aldrig
varit så törstig som jag är just nu...behöver ju duscha 
       oxå.Men de vägrar jag göra i de där vattnet
Jag måste ringa nån jour eller nåt och höra vad som hänt.

Kommentarer

  • Heson säger:

    Nämen hu!!! Det där ser inte bra ut! Hoppas det går att fixa snabbt. Bökigt att inte ha vatten...

    2009-09-01 | 21:46:23
    Bloggadress: http://hesons.blogg.se/
  • Sara säger:

    men fyy vad äckligt!!

    Är du säker på att ingen har pissat i ledningarna??

    2009-09-02 | 14:55:45
    Bloggadress: http:// www.sara78.blogg.se/

Kommentera inlägget här: