Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ONSDAG

Kategori: Allmänt

Grabbarna åkte till skolan och jag va ledig..ja visst..idag IGEN!!
Åkte hem och tog en prommis med vovven (som vanligt).
Gick hem och SKULLE duscha för jag hade bestämt att träffa Lotte
vid 10.00.
Men väl inne i duschen inlöddrad självklart så lägger vattnet av..GAAAAA
de kom en stråle bred som ett lillfinger.Tog ju en liten stund att duscha
men jag blev ren och fin till slut ändå.
Hade en trevlig stund med prat..de va ju ett tag sedan vi träffades.
Och kära Ophelia ville ju självklart vara med å snacka hon med.


Efter detta åkte jag upp till en verkstad här i mo för att kolla mitt kluckande
missljud i framvagnen...verkade tydligen vara nåt jäkla fel igen.
Åkte sedan hem för att vänta på grabbarna..sedan blev de läxläsning
och hemmagjorda köttbullar till middag med potatismos.

 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Härligt att kunna läsa din underbara blogg igen!!! Tack!!!

    Kram

    2009-09-30 | 23:14:11
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Tack själv för att du vill läsa den och att du gillar den.

    kram

    Ps.Hoppas du vaknade till slut..he he

    2009-10-01 | 22:07:49

Kommentera inlägget här: