Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LÄSA EN BOK..

Kategori: Allmänt

..kanske hör till vardagen för många,men jag har aldrig läst
en hel bok i hela mitt liv.
Varför?? Jo jag har koncentrationssvårigheter.
Jag har även väldigt svårt att läsa långa texter och sedan kunna
sammanfatta vad jag läst.
 Allt blir en enda gröt i skallen på mej när jag försöker
läsa låååååååånga texter.
Ibland kan jag inte riktigt fatta hur jag tagit mej igenom skolan så
pass bra som jag gjort...men jag lärde mej en massa knep
som gjorde att de funkade ändå.

Hur som helst så hittade jag en bok nu som jag FAKTISKT ska försöka
att läsa..få se hur de går.
Misstänker att de går åt pipsvängen även denna gång.

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Mäe, är det du som har min bok?! Jag hade den ju med till stranden i somras...men sen är den borta... Jag har inte heller läst den...

    Kramis

    2009-09-16 | 20:59:21
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se/
  • Birgitta Mariedahl-mormor säger:

    va äh eh vad ska jag säga WAO WAO.....Jag blir jätteglad om du kommer igenom den för hon är min absoluta FAVORIT AV FÖRFATTARINNORNA...SKRIVER SKI......BRA HELT ENKELT...Spännande ,lättläst,man känner igen sig o vill bara läsa mer ,mer o mer...Du kan få fler om Du vill sedan...puss o kram

    2009-09-19 | 18:24:01

Kommentera inlägget här: