Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

RÄKNINGAR

Kategori: Allmänt

BUHU...vad jag hatar att betala räkningar men nu är de gjort för dennna månad.
              Skulle vilja åka till Valbo för att börja kolla på lite julklappar.
               De är faktiskt bara 3 månader kvar innan de ska delas ut.
Nu har jag hällt upp lite kaffe som jag ska avnjuta innan jag ska hänga min tvätt.
Sen bär de av till mitt arbete..sen slutar jag inte att jobba förens söndag 15.30.
               Jo..jag kommer naturligtvis hem och sover nån timme.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: