Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SAMMA VISA VARJE GÅNG

Kategori: Allmänt

När grabbarna stuckit till skolan tog jag en skogspromenad med zingo
      sen gick vi hem och vilade en stund framför tv:n.
Sen åkte jag och handlade på coop...och så tänkte jag att nu ska jag minnsann
      prova handla med den där scanapparaten igen.
Gick ju skiiiitbra ända tills jag kommer fram och ska läsa av fanskapet
i kassan..va händer dårå..jo de blir AVSTÄMMNING som vanligt.

Ja man ska då fasen inte ha bråttom när man ska handla på de
      där super intelligenta smarta sättet..GRRRRRR!!
Men jag fick ju en kompensation för besväret..HA..tack så heeeemsk
mycket coop för nailpolischtjossan..HALLÅ..jag har inte ens några
       naglar ju..jag biter nämligen bort dom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: