Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SNOR Å HOST

Kategori: Allmänt

Host, hack och snörvel..så låter jag hela tiden.Skulle vilja stoppa ner en
flaskborste i halsen och rota runt för de kliar nå kopiöst i halsfan.

Tänk om man hade råd att vara hemma från jobbet skulle jag gladeligen
vara de..men tyvärr går jag till jobbet så länge jag inte mår 
dåligt med feber och så menar jag. 
Vet inte hur många vicks blå jag tryckt i mej de senaste dagarna.
En helt fantastisk halstablett.

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl-mormor säger:

    puss o kram o krya på Dig nu o var rädd om Dig....stanna hemma om du får feber.....ja ja men vicks blå är toppen...mamma

    2009-09-24 | 19:20:56

Kommentera inlägget här: