Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

TACO PÅ EN TORSDAG??

Kategori: Allmänt

Har suttit och lekt här vid datorn ett tag nu och de finns så mycket skoj
att göra med bilder i oika program,men har hunnit med lite annat här
med.Har diskat och plockat ur diskmaskinen, varit på långpromenad
         med zingo bingo,har haft främmande här och vi har käkat
tacos...japp..fast de bara är torsdag..för de räknas väl som helgmat
         för många kanske.Men är man sugen på tacos så är man!!


Och nu ska jag på andra äventyr...för i morgon kan jag sova till
klockan 10.00 sen har jag tvättstugan innan min låååååånga
                           jobbarhelg börjar klockan 15.50.

Kommentarer

  • sophia säger:

    Hahahahahaha! Man äter Tacos när f-n man vill=)

    2009-09-25 | 09:45:25
  • yvette säger:

    HEHEHE..jo men visst.Mohaha

    2009-09-25 | 12:25:58

Kommentera inlägget här: