Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

14 APRIL

Kategori: Allmänt


Började dagen med en promenad på morgonkvisten..sedan for jag och dennis

till bup,han har nämligen äntligen börjat med sin medicin och hitills har den funkat

bra!! HÅLL TUMMARNA ATT DE FORTSÄTTER SÅ!!
Skjutsade han till skolan och jag for hem och tvättade 2 maskiner tvätt.
Sedan blev jag sittandes framför de där jävla quizz som går på 5:an...totalt
skitjobbigt att sitta å lyssna när de nöter.Men jag måste ta reda på vad
ordet de söker är...tvångshandling kanske??Ja any way...så blev de en till
långprommis med Zingo.
Nu e grabbsen på fotbollsträning och här blev jag sittandes nu en stund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: